مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-19سياسي

جمع آوری سنبل آبی تالاب انزلی به همت بسیج


فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی گفت: فردا و در اولین روز از گرامیداشت هفته بسیج دومین مرحله جمع آوری سنبل آبی به همت بسیج شهرستان بندرانزلی آغاز می شود.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی گفت: فردا و در اولین روز از گرامیداشت هفته بسیج دومین مرحله جمع آوری سنبل آبی به همت بسیج شهرستان بندرانزلی آغاز می شود.

سرهنگ حمید جانباز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: اولین موسس بسیج نبی مکرم اسلام(ص) بود که با گرد هم آوردن مومنین بسیج مسلمانان را تشکیل داد و به وسیله این اجتماع، اسلام نهادینه و تبدیل به یک تمدن شد.

تشکیل بسیج در کشور ما که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی انجام شد نیز با تاسی از سیره نبوی است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج امسال از فردا، 29 آبان آغاز می شود و تا 5 آذر ادامه خواهد داشت، افزود: امسال تمرکز برنامه های این هفته با محوریت جهاد تبیین خواهد بود که در حوزه های مختلف از جمله حوزه رسانه و فضای مجازی، برنامه های تبلیغی، نشست های بصیرتی همچنین یادواره شهدا برگزار خواهد شد.

جانباز با بیان اینکه بیش از 120 برنامه در سطح پایگاه های مقاومت ناحیه بسیج و حوزه های مقاومت برگزار خواهد شد، تصریح کرد: علاوه بر این برنامه ها اردوهای جهادی همچنین افتتاح پروژه های جهادی را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری سنبل آبی تالاب انزلی به همت بسیج

جمع آوری سنبل آبی تالاب انزلی به همت بسیج